Dostava i plaćanje

Robu dostavljamo na području Republike Hrvatske. Proizvodi su kod pakiranja dodatno zaštićeni od oštećenja i prodiranja topline.
U slučaju da ste primili oštećen proizvod ili ako imate bilo kakvih pitanja i primjedbi vezano za narudžbu, molimo da nas kontaktirate na 01 3385 533, 091 3385 533 ili webshop@annapurna.hr. Ako smo nešto pogriješili, popravit ćemo 😊.

TROŠAK DOSTAVE
Dostava za Zagreb, Zaprešić i Samobor:
Za narudžbe iznad 28 € / 210,97 kn dostava je besplatna.
Za narudžbe do 27,99 € / 210,89 kn plaća se trošak dostave u iznosu od 5,31 € / 40 kn.

Ostatak Hrvatske:
Za narudžbe do 39,99 € / 301,30 kn plaća se trošak dostave u iznosu od 5,31 € / 40 kn. Za narudžbe iznad 40 € / 301,35 kn dostava je besplatna. Ako se koristi kupon, dostava je besplatna za narudžbe iznad 40 € kn / 301,35 kn nakon korištenja kupona.

ROK ISPORUKE
Rok isporuke od dana zaprimanja narudžbe je 3-5 radna dana. Narudžbe se trenutno mogu platiti samo pouzećem.

ISPORUKE ZA ZAGREB
isporuka paketa je od ponedjeljka do petak od 8h-14h. Ako želite da Vam se paket isporuči određeni dan, molimo da nam to napišete u napomeni prije slanja narudžbe. Pakete za Zagreb dostavlja naš dostavljač. On će Vas nazvati 30 minuta prije isporuke. Ako u tom trenutku niste u mogućnosti preuzeti paket, molimo da se s dostavljačem dogovorite za drugi termin isporuke. S dostavljačem možete dogovoriti i dostavu na neku drugu adresu, npr. umjesto isporuke paketa kod kuće, može Vam paket dostaviti na posao ako Vam to više odgovara.

ISPORUKE VAN ZAGREBA
Isporuka paketa je utorkom, srijedom i četvrtkom. Ponedjeljkom nema isporuke zbog vikenda. Pakete izbjegavamo slati četvrtkom s isporukom u petak jer petkom ima najviše neisporučenih paketa. Narudžbe koje zaprimimo u srijedu nakon 10h, četvrtak i petak isporučuju se u utorak. Ako želite da Vam se paket isporuči određeni dan, molimo da nam to napišete u napomeni prije slanja narudžbe.
Svi paketi se šalju s uslugom ‘isporuka u roku 24 sata’. Nakon što GLS preuzme paket, isporuka bi trebala biti slijedeći radni dan.
Nakon što je paket predan dostavnoj službi, dobit ćete SMS poruku s obavijestima vezano za plaćanje i datum isporuke. Molimo da u navedeno vrijeme dostave budete kod kuće.
U poruci bi trebao biti i broj telefona kurira kojeg možete kontaktirati u slučaju potrebe. U poruci ćete dobiti i broj paketa s kojim možete provjeriti status paketa na stranicama GLS-a.
Nažalost ponekad se dogodi da paket zapne kod isporuke. Ako paket ne primite slijedeći dan, molimo da nas o tome odmah obavijestite na 01 3385 533, 091 3385 533.

PLAĆANJE
Narudžbe se trenutno mogu platiti samo pouzećem.

…..